Lihtne kihiline kohupiima magustoit

Olen saanud viimasel ajal päris mitu märkust oma sõbrannadelt, et mis elu ma üldse elan, et üldse blogisse midagi uut ei tule. Nojah, eks mul neid poolikuid postitusi oli siin mustandites juba üksjagu, sest sellisel pimedal ajal on see pildistamina üks paganama peavalu ja suvalist välk pähe klõpsu mul süda ka siia panna ei luba. Nii siis ongi, et teen õhtuks midagi head, panen kirja aga kuna pilti siis enam võimalik teha ei ole siis ootabki postitus avaldamiseks pilti.

Või mõne toiduga on nii, et proovin midagi uut aga ei ole nagu päris see mis vaimusilmas ette kujutasin ning siis ootab idee korduvkatsetamist. Eks selle vaikuse taga ole ka veel igasuguseid muid asju nagu aasta lõpus ikka. Aga ma tõesti ei ole veel päris ära kadunud ning proovin ikka avaldada siin kõiki neid ootel retsepte, võttes ka arvesse ühe sõbranna soovitust, avaldada mõnda retsepti, mida tema ja minusugused toitumise- ja trennikava jälgivad inimesed süüa võiksid 😉

Jaajaa, eks mõni mu tuttav kindlasti pööritab praegu seda lugedes silmi, et mismõttes, mina, kribu mingit toitumiskava jälgin. Paraku nii see on, sest olen oma toidulaua korralikult käsile võtnud kuna viimasel ajal enne normaalselt sööma hakkamist avastasin, et ma ei söö päeva jooksul üldse palju aga püksid hakkasid kitsaks jääma. Nüüd, söön neli korda päevas ja riided jäävad suureks. Eiei, ma ei näri ainult porgandit. Aga eks sellest edaspidi ja varsti ehk avaldan mõned road ka mis mulle viimase kuu jooksul suureks lemmikuks on saanud.

Siit tuleb üks kiire magustoidu retsept, mida minu lapsed küll väga armastavad. Valmistamine ei võta kaua aega ja on, üldises mõttes, küllaltki tervislik.

Vajad 4-le:

250 g maasika ricotta kohupiimapastat

250 g banaani ricotta kohupiimapastat

100 g külmutatud maasikaid (soovitavalt sulanult, sulamisel tekkinud vedelik hoia alles)

5-6 digestive küpsist

2 lehtzelatiini

pisut külma vett

kaunistamiseks banaani ja nonparelle

1. Sega blenderisse kokku külmutatud maasikad ja kohupiimapastad. Blenderda kuni mass muutub ühtlaseks.

2. Purusta küpsised ning tõsta hetkeks kõrvale.

3. Leota lehtželatiini külmas vees 5-10 minutit. Pigista vesi välja ning sulata mikrolaineahjus maksimaalselt 30 sekundit. Jahuta pisut ning sega ettevaatlikult blenderis valminud segule. Enne želatiini lisamist veendu et blenderis valminud segu ei oleks jääkülm vaid toasoe. Vajadusel kasuta eelnevalt sulatatud maasikaid või oota pisut želatiini lisamisega.

4. Jaota kohupiimasegu ja küpsisepuru kihiti magustoidu kaussidesse. Tõsta külmkappi paariks tunniks tahenema ning enne serveerimist lõika peale banaaniviilud ja riputa peale nonparelle.